Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 22. februar 2012

så ulykkelig som Marianne over Willowby..

jeg er så skuffa at jeg holder på å..... ja.. tygge tapet eller noe..
Jeg var i London med AC , og hvem møter en på tuben , jo selveste...og et magisk øyeblikk var det, for jeg gikk ikke i koma eller fikk ett eller annet anfall, men snakket med ham, på min besteste engelsk...jeg satte meg ved siden av ham i njoen minutter, AC knipset bilder, der han la armen om meg, jeg døde nesten , han ba meg hilse "To my fans in Norway" og ga meg en klem ( god og raspen av litt stubb), AC gir meg mobilen tilbake full av bilder som skal blåses opp i A1 format og lamineres...... og så stirrer jeg rett inn i gubbens sovende rygg, og får i neste sekund en cavalier opp i ansiktet som dytter meg i handa med snuten, for å trøste en klynkende matmor..
HVORFOR MÅTTE DETTE VÆRE EN DRØM!!URETTFERDIG!!!!! hulk hulk hulk..
jeg er  jo så snill, og det er ikke sånn at jeg er så begeistret for så mange kjendiser liksom.... *snufs*
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar