Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 12. august 2014

Cardiff (4-7 aug 14) Dag 2

Først og fremst var dagens høydepunkt : Dr Who Experience. Her er kostymet til min favoritt, David Tennant.Masse fans i alle aldre, og mange i kostyme. det ruler å være nørd..

sånn ser busspenger ut, 1.80 £

Kæpt'n Jack sine kledebon ..Yum

Entering the Tardis.....

Som en dustete Cyberman ville kunne overumple meg, som ikke er "compatible"!

Where the fun begin...

Cardiff Bay

Javisst var det unødvendig og smakte sukker.. men det er ikke hverdag jeg får tilbud om Tardis cupcake..

Mannen i aksjon..

Dette er opprinnelig en norsk sjømannskirke. Roald Dahl og søsknene hans ble døpt her. Nå er det kafe og galleri. Men skam og skjensel.. En kafe, med norske aner uten en eneste vaffelplate???????

Cardiff Bay

Okay, ingen vafler, men firbeinte fikk i allefall servering av vann, og det synes jeg er sympatisk..

Cardiff skrømt...

Eg har det heilt kanon

Gwen fant inngangen til Torchwood, jeg gjorde det ikke. Sukk..

Detta er ikke enkelt

Er litt skjærster i parken vi...

.... og vi er gift og har lov..

Vi spiste middag på puben rundt hjørnet - The prince of Whales, som var et tidligere teater. Det hender det regner også, i Cardiff

Jada, en liten øl til maten, pulled pork og baktpotet. Godt med grønt... hungre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar