Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 23. august 2014

Høsten 2014 skal bli kjempestas, fordi......

ja , her er nå lista..
Pene treet mitt er alltid pent om høsten


¤ Båndtvangen er over. Ikke at jeg slipper dyra fri i hytt og gevær,men at nå kan jeg det iallefall, om alle forhold er til stede

¤ Det venter flere varme dager, utover august og september, bare bygedagene er over.

¤ Jeg har igjen  verdens beste 10.klasse, som jeg skal lage masse gode minner sammen med. Har lovt dem at alt det gøye skal skje i 10, og det står jeg for.

¤ Fårikålsesong
Jessheim, oktober 2012. Dagen jeg hentet Tardis


¤ Høstfargene

¤  Mannen og jeg har dager i september

¤ Mannen skal ha sin operasjon nummer to

¤ telys, håndarbeid og røkelsespinner

¤ Høstferien. Blank, åpen og velkommen
Fin bursta' 2012


¤ Jeg skal bli god på fleecedresser til kinesen

¤ Jeg skal på kurs i nålefilting i oktober

¤ Alle filmene og serien jeg ikke fikk sett i sommer...ÅBÅI!

¤ Kenneltreff hos syrran. ( har gutta mine godt av)
Kinesen, påkledd


¤ Mye som skal gjøres som ikke ble gjort i sommer kan fortsatt bli gjort ; male vindfang foreksempel, bare sola kommer tilbake

¤ Det vil alltid finnes venninnetreff, kafebesøk, fine turer med gutta og gode hverdagsøyeblikk.

røde rogn
høst stemning

Tur i lokalområdet

telys og stemning

Og i løpet av høsten vil håret gro... sånn som det gjorde i 2008

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar