Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 12. august 2014

Cardiff (4-7 aug 14) Dag 3

Du vet du er i Storbritannia, når det kobles gamle fly til kongefamilien. Og  når mediet er porselens plett..

Lovespoons er greia i Wales. De er selvsagt hjemmespikka, og med symboler som gjør det personlig. Klokker for bryllup, diamant for hell, hjerte for kjærlighet,et hjul betyr ; jeg vil jobbe for deg, en stork ønske om småttiser osv.

En cavalierdekorasjon

I Cardiff er det masse gamle markedshaller, en av de eldste fra 1891.Her er alt fra butikker, til en hall som så ut som en blanding av loppis og lokale bygdedagar. Måtte oppleves for å tros..
Ubebodd, men chick

Etter den daglige frokosten på Subway så ringer opphavet for å sjekke ståa. Alt vel..

Vi så ikke så mye av Cardiff Castle denne gang ( ha til gode)

Mannen ville gjerne tilbake til Cardiff Bay... ( Hyl og skrik fra karusellen bak)

Mannehønken min synes jeg skulle ha en drage rundt halsen siden vi var i Wales. Den ble grønn, og pent tatt i mot..Takk , Sukker..

Cardiff Bay er virkelig et nydelig sted...

Altså....... en må jo bare.. like... Råkult

Seil , hvite som måkevinger, det gjør det jo bare vakrere i Cardiff Bay

Mann + garn = jeg kan ikke styre meg

Dagens innkjøpte dings.... Til mobilen min


Denne kvelden snakket vi med noen amerikanere, sammenligna Norge og Wales og USA og traff på ei engelsk jente på bussen som også var en Whovian.. Inspirerende...

Dag 4 bestod for det meste av transport hjem igjen til Norge og gutta som hadde hatt det så hyggelig hos "onkel" Erlend
( Han fikk en takkesang fra Taxfree'n)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar