Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 12. august 2014

Tur til Bergen dag 2 ( 9 august)

Fikk ikke tatt så mange bilder av selve Bergen i dag, mer av hundene. Vi møtte broren til Mack , Charlie som bor hos Kenneth og Lene . ( så, Charlie har aldri hatt verken matmor eller mamma som heter noe annet enn Lene)
Med to hunder i bånd, så har jeg hendene fulle.
Dessuten er det virkelig ikke god tone mellom Tardis og  Charlie. Men vi passet på.
Det komiske er at de fint kunne snuse på samme flekk, og lukte på hverandre mens den andre var opptatt, men de kunne bare ikke la være og blikke... Latterlig..

Men noen bilder ble det jo..

Mack og meg, Lene og Charlie på Fløien

SA og meg på Fløien

Lene har godis
Lene viste meg en stol hun hadde lyst på. Hun kledde den godt. Synes hun burde få den..

smug

Stilig..

¤ ( en har jo kyssa verre ufesk enn dette??)

Japanhagen, en del av den botaniske hagen. Og sånn kan det også gå når en skal knipse hund
flinkis. ( ja, regnjakka måtte på en liten stund)
Charlie og Mack
Japanhagen. Skikkelig søt
Liten vannliljedam
Charlie med mamma og pappa.
Blinkskudd av Charlie


Hotell liv!!( de var så flinke så..)
Kvelden ble noe kjedelig. Full storm, og det rista godt i bilen der jeg satt:
( fra facebook: )


I sin spinnville tilstand i gjensynet av Charlie ( & husk at Tardis'n er lettere dust når det gjelder andre hunder) så klarte da kinesen å klore en rift i leggen på matfar.
Så. ..
Her sitter man på p-plass og venter utenfor Bergen legevakt.
Full lekkasje i ødemfoten.
På en munter lørdagskveld. ..
Det må jo alltid være noe. .
— ved Bergen Legevakt.
Fra halv 7 til midnatt, det kunne jeg spart meg.. Men, det gikk jo bra. Han kan bare ikke bevege seg så mye rundt før rifta lukkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar