Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 18. januar 2012

andre fiiiiine ting - har jo så mye.. veldig veldig glad i..

Dette er Blomstus. Kjøpte han første dagen jeg handla stæsj til hyblen min i studietiden 1993. Og han har vært med meg siden...Overlevd alt..



Toving/filting var moro siste året på lærerskolen da jeg studerte forming. dette er en restelapp. Jeg så et tre til å begynne med, men venninna mi så en pingvin.. og ja, det var jo i grunnen det.. Montert på  et stykke Altaskifer..

Denne heksa er det en  god venninne som masseproduserte.Ja, hun har bar rumpe under stakken, og heter, av en eller annen grunn Thoresen...

Bilde av meg og pappa..... Så liten og søt var jeg. Så staut og flott var han..

Veldig kul telysestake, forma som en spiralforma borg...Studievenninne lage.... <3

To gjenstander jeg var glad i som liten... Drømte flere ganger at jeg mista den grå figuren. Like lei meg hver gang..Fiine blå øyne på pusene.

Telyse-borgstaken, telysebeger som fadderungen med bror har malt. En av mine keramikkdamer, fra studietiden...homemade..

Eirin liker kjøleskapsmagneter

like særs godt..

tovet maske, laget selv...

Favoritteventyret, sjølbrodert, i 1999.

Fra bryllupsreisen, Ruby Falls, Chattanooga, Tennesee.. Her er vi langt under bakken

Panfløyte kjøpt i Romania 1992, skrin som min herlige venninne har laget. Meg og drømmemannen i cernitt, og såååå langt har har jeg hatt...( har aldri vært lengre)
Akvarell av Henrik, basert på foto, malt av min fantastiske svigerfar..


En plakat  jeg aldri blir lei av.. Patronsmykket til mannen min, og fiiint ulvebilde fra USA

En av de beste køddegaver ever, fra Syrran. Den er så gresselig at den er helårspynt.. Mannens R2D2 ( var badeskum i den en gang i tiden.Finnes sånne barnegaver lenger???)


Morsomme tregubber fra Ål, eget broderi, og to oljemalerier, miniatyrer fra min farfar. Rådyrmaleriet hang i dukkehuset mitt nemlig..
Har så mange fine ting altså..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar