Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 15. januar 2012

dagens drikk : MOKKA

Har i anledning dagen laget meg en MOKKA-kaffe, kakaoog cappuchino i skjønn blanding.... Også skal jeg love elevene mine og ikke blande dukkehjemmmets persongalleri igjen. Nora, ikke hora...Det verste er at de ikke lo så mye en gang.. de er vel vant til meg da... hmf


så ikke noen spellemannspris i går, og er lei diskusjonen allerede,men jeg måtte vel lage min lille versjon da...
http://www.youtube.com/watch?v=h7tEKISt2-A 
(slik låta skal spilles, og ble spilt før en begynte å mobbe folk med psykiske lidelser og kalte det en hit....)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar