Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 25. januar 2012

mitt fineste hundestæsj

Jeg har mye fint til bisken... her er noe av det jeg er aller mest glad i, i tillegg til bisken selv..
kule seler i flotte farger.. men morsomme skilt. den rød har jeg hengt et cernittskilt med "freestyler" De har nemlig ikke kommet ennå. Eller ; crazy dog, sofawolf/bodyguard, og den blå i midten er arva fra Henrik.han var virkelig macho-kongen.Lette å ha på, og refleks i båe søm og skilt

skimter sporlina og mariusgenseren. Ellers tre av favorittbånda mine. Bryllupsbåndet , med påsydd band, cavalierlenke, og skottelenke. Arv etter Henrik alle tre..

Billig regnfrakk fra Sverige, fin butikk , Rusta. Signaloransje valpehalsbånd som fulgte med da Mack flytta inn.Blått fint halsbånd som er litt for stort, men såååå fint.Hanefot til celebert besøk ovenfra..

Mye snadder.. Godbitpose,  rød rutete sele ( lett såååå lenge), klikker, sporline, lekkert perlehalsbånd med afrikanske perler, kjøpt hos Nina H, for stort for Mack ennå, men jeg gir det ikke fra meg. Dille, Henriks favoritt pipeleke.Mack bryr seg ikke om slike.. Henriks første sele str xs...( hællan dussen), Og gakken vi vant da vi vant freestylekonken i juni 2009 - og mariusgenseren..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar