Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 18. januar 2012

Juggelet mitt- fiine ting

Dette er noe av favoritt juggelet mitt. Ikke verd å bryte seg inn for, for å si det så..



Ulveørepynt kjøpt i ulveparken i Indiana, på bryllupsreisen vår.. Elsker detaljene i de svarte gjennomsiktige.. små nusselige roser
Søte små detaljer.. samme som de svarte ovenfor.. detaljerte..Skimter også hjemmelagetcernitt E og de typiske smykkene jeg gikk med i min ungdom, det skulle være stooort.. Jepp.. 80's!


Fiskebein fra Lofotakvariet, plukket ut av min daværende drømmemann, påfuglørepynt fra Sør Amerika,kjøpt da jeg gikk på folkehøyskolen, en kvinne som virkelig liker månen, penisøredobber jeg aldri har brukt ( wonder why) , men kjøpt på Galleriet i Oslo du.., drømmefangerindianerørepynt med turkis, fått av min kjære mann,.... Singel øredobb med hvitt hjerte ; brukt under Bonnie Tyler konsert sommeren 1988...... jepp..

Litt ymse ræl..

To anheng med cavalier motiv ( har jo to av dem i mitt liv), cavaliernål, perfekt på utstilling og sånn... salamander  med grrrrrønne øyne ( har vært farmors) komsekule fra Finnmark, Fredrikstad brua ( glemmer aldri byen min) , liten sten; julegave fra noen av jentene i det første kullet mitt, to søte aliens i en 1920 ufo med perler av alle ting, og en krans av cernitt.. egentlig rester, men den ble jo så kul.Stjerna fant jeg på Shangri-la, en av mine favorittbutikker, med bare deilig ræl..

To heksenåler i cernitt , laga sjøl .Halvt hjertesmykke fra min første kjæreste, med gravert navnet hans.Steinhjerte i lapis, ja, mørketidens vakre blåfarge, drage fra min mann( vond å sove med, tro meg, den finner halsgropa fort),  silkemaling fra en god venninne og en tyggis automat i 1920 stil... og nei, den virker ikke, kulene kommer ikke ut av luka..  


Noen av mine fiiiine , men billige ting..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar