Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 6. mai 2013

cups and puppz

I dag, som jeg har omhyllet min nedre del av legemet i et skjørt strørrelse 42, en størrelse jeg ikke har sett på meg selv siden tenårene har jeg tenkt å si noe om pupper...

Rett nok at de  er til besvær.Begjær også, men det er ikke temaet i dag.
Pupper trenger vedlikehold, det er saken

Om man ikke har noen puppies å snakke om så er det også et problem. For da mangler man noe... som å ha et hus uten kjeller... eller parkeringsplass... Upraktisk..

Og om man i omverdenens øyne har sine iøyenfallende puppies på display så er man vulgær.. Som å ha rosa flamingoparade i hagen,eller en så stor parabol antenne at naboen ikke får kveldssol  liksom..

Men en får jo anta de fleste har kontroll på sine pupz Man forventer og opplever at man lærer etterhvert å pynte dem , bruke dem, glede seg over dem, og anse dem som en del av seg selv..
Har man balkong så har man balkong...

Men man skal jo som sagt alltid holde dem  under kontroll---
 For pupz er litt som gamle sure tisper når tiden går, de sklir litt ut til alle kanter, gjerne nedover .
Og kontrollen blir både dyr og smertefull når det er spiler og støtte som skal holde herligheten oppe.
Det var da vitterligen ikke noe problem i gamle dager,pupsza hevet seg så fint, og hold sin egen på plass av egen motivasjon.
Nå er det jo bare elende...Uten disiplinutstyr mener jeg..

Godt de fremdeles vekker begjær da...
den gang  man hadde  BOOBS!

Rodney Carringtons trøst til oss med "fuglehunder"
( eller harahundører under blusen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar