Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 13. mai 2013

Høy, blond og opptatt - betyr ikke GAME ON!

- BITCH!

Da har programmet blitt sendt, jeg hadde jo ikke sett det før. Det var autentisk, for å si det så .Voldsomt i grunnen.. Å se hvor endret vi er..... Sånn det var ,på godt og vondt....Mannen har ikke sett det. Ikke klar sier han.
Mange hyggelige tilbakemeldinger og ros, mange som sier at det var sterkt,inspirerende, personlig,ja.... at det var fint og se..Ingen ting negativt i grunnen.

Og noen vil se mer...Trusebilde var visst ikke nok.. eller det var nok til å vekke interesse..
Kan jo ikke annet enn å undre meg på hva som går av folk.. Hvor starstruck går det an å bli?
Leste ett sted at 1 % drømmer om å ha sex med en tjukk person som sin fetisj. Mon om de har kost seg stort i våres.. Greit nok det, for all del.. men litt usikker på om fett plutselig har blitt sexy..Kanskje er det kjendissjuka??
For de kjenner ham jo ikke.. Og at han er så til de graaaaader gift, det har tydeligvis lite å si..Skulle vært moro å vite, om jentene i serien har fått like mye gode tilbud..Eller må en konkludere med at kvinnfolk er totalt gærne?

Jeg vet hvilken skatt min mann er, og en del av karaten i denne diamanten er at de snuppelurene , de er kommet til feil adresse...




(Sånn litt blogg, og to  avisartikler)
min mann forteller om å være slankeoperert -blogg

artikkel fra side 2

Fra tv Norges nettside -artikkel
sommern 2004

1 kommentar: