Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 1. mai 2013

Mens en venter på dagen og tvprogrammet..

Om en halvtime er programmet om flinke skjønne dagens deltaker i "En ny start" på tvn ferdig.
Det skal  som vanlig avsluttes med trailer og konfektbit om hva som kommer neste sending, den 8 mai.

Og det som er annerledes denne gangen er jo at.... det er vår trailer som kommer nå..

Så, hele neste uke vil den dure og gå , og vise min mann, og vårt liv... før det dundrer løs neste onsdag halv 9

Og jeg har ganske blandede følelser.
Grugleder meg ganske mye..

Aller først ; jeg er stolt av mannen min .Han har fått til masse, og livet vårt er totalt forandret, etter dette året med kameraer og Kari og crewet og operasjonen.
Jeg vet at det har vært sprekker,, jeg vet at ja jøss, han kunne sikker fått til mer, men etter omstendighetene har han vært kjempeflink..

Mye  vet jeg , men ikke så mye. SA har omtrent sverget klosterløfte under innspillingen, så jeg lurer jo fælt på det han har holdt hemmelig..

Det jeg vet, og det jeg sjøl har sagt  er jeg også spent på... Hvor dumt ble det liksom?Hvor stabeis har min mann vært foran kameraet...? Hvor mye "Ikke plukk på meg" attitude vil kringkastes foran hele det norske folk??
Hvor sympatisk kan det bli....?

Jeg er også litt engstelig, nei det blir feil ord, jeg håper det ikke blir sånn ,at noen synes synd på meg som har levd med SA sånn som det har vært. Det har vært tøft, men ikke noe offer. Jeg er ikke noe stakkars naivt mehe, som trodde jeg ikke kunne få meg noe bedre...
Så feil.... jeg fikk den beste...
Det bare fulgte med noe utfordrende... Som jeg har sagt før : fedme synes. Det gjør ikke mange andre lyter en får med mann i husholdet...( bruk fantasien)
Jo, jeg har i mange sammenhenger måttet forsvare kjærligheten vår. Håper det ikke gjør at denne "klørne ut" attituden kommer feil ut... At jeg virker totalt sveisebling-blind...

Jeg er i det hele tatt spent på hvordan dette faller ut ,klippet ned til en snau time..

Har fått masse spennende respons fra andre. De spør hvordan det går, når programmet sendes, at de ser alle episodene og får motivasjon i eget liv.. Klart dette varmer, det er overveldende og spennende...
Takk for støtten folkens....  Godt å føle "da løøøv vibes"

Så  ja... jeg grugleder meg.....
fra vg

(Trailer fra programmet, filma med mobilen min, så ikke akkurat hd-kvalitet)

Beskrivelse:

Sten Arnes vekt er på faretruende 278 kilo, og hvis han ikke tar grep står han i fare for å dø. Den høye vekten har ført til en rekke plager, og Sten Arne er derfor delvis sykemeldt. Sten Arne har en kone som elsker ham og hobbyer han brenner for, men nå er vekten så høy og plagene så mange at han er forhindret i å leve det livet han ønsker.Målet er å gå ned så mye i vekt at han kan få en slankeoperasjon, men veien dit er tung. Legene setter krav til helsen hans før de tør å legge ham på operasjonsbordet. Kari må jobbe mye med Sten Arnes bevisstgjøring i forhold til hva og hvor mye han spiser, og hun ønsker å vise ham at det finnes måter å trene på også for en som er så overvektig som han. Kari utfordrer Sten Arne til å ta på boksehanskene og gir ham verktøy for å klare å trene selv med smerter. Han får også en ekstrem styrkeprøve - å forsøke å slepe et fly. For Sten Arnes hobby og lidenskap er fly, og drømmen langt der fremme er å en dag kunne sitte i et seilfly igjen


2 kommentarer:

  1. Et innlegg hvor jeg både har ledd og vært alvorlig! Lykke til på onsdag! :)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha , Merete....

    SvarSlett