Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 2. mai 2013

EFIT - med video av mannen...1 mai

8.44 : Legger  meg litt inntill denne brystkassa her, jeg...
9.47 : dagens i dusjen kassett. Med det beste fra 1995, så som Undertow med Velvet Belly..
10.17 : Morgenlufting. Med hvitveis...
11.31 Min beste venn i dagene som kommer nå.. Pollen..
12.10 Fuglene får litt stell.. Mindre fjær, mindre stress for bikkjene.
13.43: retter RLE prøve i Islam. Ulltråden er en gave fra en snill elev
14.53 Ut på tur. Der flagges.. Og for å fyre oppunder debatten om at det er frekt og gir feil signal  å ha andre lands flagg i 17 mai tog...Så synes jeg det er helt uforskammet med et så kapitalistisk symbol som kors og kongemerke på arbeidernes dag. -Esse!
Bonus.. På tur med kompisen..Akilles
15.31 På med brillene. Her skal broderes.. med levende kinesisk boa rundt nakken..
16.45 Detalj fra mammas duk.. snart ferdig..
17.43 De kjære gutta mine..
18.33 Utsikta fra vinduet. Har blitt litt færre trær siden sist.. dessverre..
19.07 1.mai nyheter i dag Ikke noe særlig spennende ellers..
20.36 Blogger og myser på face..
21.30 Trailer fra tvn om programmen mannen skal være med på. Dette er mannen min september 2011- januar 2013...
22.09 Neste prosjekt.. Har to uker på meg...
23.12 : kvelds. Skålene til vofsene, melk til meg..

Natta!!

1 kommentar: