Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 6. mai 2013

inn i skapet, så til fretex

ganske ny, og tenk, kjøpt i en annen butikk enn de vanlige.. men den er for jenter med pupper, sååååå..
fine baksiden....
Som sagt, det skal ikke stå på behovet om jeg skulle finne meg noe jeg liker...

Nye tre poser til fretex. Det passer bare ikke lenger...
Noen satt langt inne..
Da må en dokumentere litt...Farvel til kjolen jeg har hatt siden 1998.... Det får da være grenser..
og farvel til disse to.. satt litt langt inne..
fiiine merket

kommer til å savne.... den var så dyr i sin tid..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar