Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 30. desember 2017

10 Nyttårsforsetter 2018

Dette skal være overkommerlig, for tenk...Dessuten skal jeg bli et bedre menneske av det, og det er vel hensikten?

Nyttårsforsett i 2018!
 ¤ Drikke en kopp kaffe om dagen

¤ Bruke elektisk tannbørste

¤ Glede meg over garnmagi så ofte jeg kan

¤ Fortsette å prøve å være snill, ærlig  og direkte

¤ Lese bøker jeg vil lese ( og jeg vil lese alt), knipse bilder, og blogge når jeg vil

¤ Fortsatt fortelle mannen min at jeg elsker ham og klemme og kysse ham hver dag

¤ Trene Tardis 10 minutter i allefall annenhver dag

¤ Klø Mack på magen hver dag

¤ Ringe venner bare fordi, bare for å skravle

¤ Le høyt sammen med elevene mine, bare fordi de er morsomme, og jeg trives med dem!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar