Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 27. desember 2017

Beste Facebookstatus 2009-2012





1
skulle forklare en elev forskjellen på "furry" og "shaggy" -Shaggy er sånn pels som Labbetuss har , sier jeg. Eleven spør undrende : Hvem er Labbetuss...????? Vi har et alvorlig tilfelle av GENERATION LOST! 4 feb 17.07
2 merkelig hvordan menn og hunder kjapt kjenner igjen "hm.. der er det et hårtjafs som må nappes/klippes" blikket.
3
Dagens elevkommentar : Å forby elevene å bruke mobiler og egne pc'er timen er som å nekte elevene å drikke vann, fordi de kan tisse på seg!!( litt fritt oversatt, men dog..) 20 mars 20.30 
4
Hvor er.......? åja... Jeg har jo rydda..

5
Du vet at Mack har hatt en gøyal dag når du kan gå fra ett rom til et annet uten at han henger i hælene dine.. 21 apr 21.36 
6
Reklamen spør ; er du lei av å bruke tid på regninger?Mitt svar; egentlig ikke. jeg er lei av å bruke PENGER på regninger.... 16 mai 7.45 

7
Hvor finner de alle sørlendingene som sitter på telefonsupport , tiggetelefoner og markedsføring hen??Lover herved å støtte Motorrrrførrrerrrnes Avholdsforrrrrbund ved å aldri kjøre i fylla, eller med annet en paracet innabords!Har for pokker andre regninger å betale. 7 sept 9.30 
8
Iler ut på terassen for å stoppe to skjellende bikkjer, lener meg fram for å prikke den eldste bråkebøtta på baken( snap him out of it), glemmer det gigantiske spindelvevet laget av et eddis på størrelse med en fyrstikkeske, med inkvisisjonsmerke på ryggen og det hele ( underholdende å se monsteret slite i vindkastene tidligere i uka) som strekker seg over store deler av gjerdet.... får spindelvev på bar t-skjortearm... Hyler, stamper, feier over håret , det prikker i hele meg, tusenvis av små bein på meg, jeg føler det. Hyler verre enn bikkjene.. føyser dem inn, smeller igjen døra, hyperventillerer..
*den følelsen* 1 sept 13.35
9
..... og da jeg stod der foran en fullsatt 9.klasse og skulle få den digitale tavla til å lystre, og ordet kalibrere dukka opp og ga like mye mening som saksesyltetøy.... så sendte jeg noen tanker til min gamle lærer på vgs ; hadde hun vært her nå, hadde hun tatt dånedimpen og lagt på røret på stedet... den som ikke hadde større utfordringer enn en cdspiller, du.... 7 nov 10.11 

10
..... Og så, etter tre timer med ledningshevlete fant min mor ut at det er bedre med 40 lys som er lett å henge opp enn 240 lys med x meter ledning som en ikke finner endene på...
Jaja juletreet ble nå bra...Rickman på tv og alt... Hans Gruber 22 des
11
For en iddiott jeg er gift med... 
Meg ; spent på neste fredag , jeg..
Han ; ???
Jeg; Mayakalenderen vet du!
Han ; Ku-Maya-Jaaaa *klaske mann i bakhue



11

"Er dette ullflor?" spør jeg damen i garnbutikken, mens jeg holder noe som ser ut som en pose med bomba sau i hånden. "Ja! svarer damen bak disken og legger til : Jasså, du fikk julekuleboka til jul?"

12
Hvem i hute er det som bruker "kvotene" mine??? En bryter rekorder jeg aldri har vært med på... aldri spist så lite godis i påska, aldri brukt så lite penger på forbruk, opppussing, hytte og eiendomsspekulasjon på høyfjellet, alkohol eller økning i befolkningsveksten... Hvem, spør jeg??? 4 apr 18.32

13
Jeg spør gubben: Hva er ordet for hvordan det føles når du skifter en liggestilling i senga og alt bare stemmer, fulllstendig velvære og avslapning? Ryggen hans svarte : Digg! 30 juli 00.20 

14
Er det bare meg som tenker at det må noe fundamentalt gææærnt når det dukker opp MARSIPAN -YOGHURT i butikkene???????? 27 okt 00.01 

15
Lurer på om lamiaer også har tannlegeskrekk... 1 nov 7.20 

16
Meldingen jeg sendte til Lotte
Fuglene mine har det bra, men jeg kan nok trenge litt støtte framover
Meldingen smarttelefonen min sendte :
Puppene mine har det bra, men jeg kan nok trenge litt støtte framover

17
tidenes sørgeligste oversettelse :
Eventhough she's a homie , I like her = Selv hun er hjemmeværende.....
herre jemini! 30 mai 23.36


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar