Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 27. desember 2017

kuleste facebookstatuser i 2015





1 Flere som  husker dette gamle ( og   ganske  ufine  )munnhellet ?"Er'u fra Hvaler eller  har'u me dæ mat?!" 30 jan 14.50
2
Litt rart at vi har føtter og tær i grunnen.. Ville det ikke vært estetisk penere med labber,poter eller klover? Hover kanskje?*undrer* 9 feb 8.34
3
La meg låne litt av din tid, for å få litt sympati, ved å fortelle deg litt om Ullensakers geologi..Ullensaker er gammel havbunn, og i Jessheim sentrum var fronten til en gigantisk isbre som dominerte i noen år..Sånn da Mammutene ikke hadde med bøker å gjøre.Da isen forsvant lå landet igjen, bestående av bitte bitte små fine sandkorn. Ja, vi har faktisk flygesandsdyner i kommunen vår, det lærer alle 8 klassinger...Så, jeg bor i en kommune basert på sand og leire..SÅ DA KAN DU JO TENKE DEG HVOR FORBANNET FFESTLIG DET ET MED PELSHUND I SNØSMELTINGA!!!!!!! 13.43 8 mars

4
-For bråkete meldingslyd på mobilen din sa folk.Så jeg lette i den diskré kategorien av bråket.-Hvorfor svarer du ikke med en gang lenger sier folk. ...  4mars

5
"Har du serfikatet , tante?" Spurte lille niese da hun så det flate dekket... 20.44 21 apr
6
Min morsomme husbond nynner for seg selv; "...... if I was a Rickman, sudde dudde sudde n dei..." 18.oo 14.04
7
Hva kalles de minuttene og stundene som ektepar/samboere må ha for å planlegge logistikken på det som må gjennomføres av praktiske oppgaver i hverdagen??  23.39 28 mai
8
 Når ikke engang en plzzafis ( fyll fra boks) får kineser fram fra dyna ( ja,kun halen er utenfor)....... da vet jeg ikke hva som må til.... 23 mai
9
jeg blir aldri lekker, suger på å huske bursta'er, elendig husmor, distre angående venner..... men jeg lager fanden så gode muntlige eksamensoppgaver!! 20.16 11 mai
10
Skjer det ingenting i Deres hjem?Mangler De underholdning?Vask en hund og nyt de påfølgende løjer... 15.43 10 mai
11
"Om barnet mitt ikke liker bursta'barnet så får h*n slippe å komme i selskapet"deng, baksmell, impotens og rødt kort til foreldre som mener slikt!!! 7 mai 7.20
12
Jeg var litt i mine egne tanker da jeg "scootra" hjem nå.Ikke noe fare på ferde, men jeg oppdaga jo jeg var litt borte vekk  Jammen var det bra det ikke var noe som skjedde...Hadde vært uberbittert om det siste som gikk gjennom hodet mitt var : KOMPETANSEMÅL... 17.21 6.5
13
For noe svineri en får høre av gamle elever.....Hva er forskjellen på kviser og katolske prester?.Kvisene kommer først i ansiktet ditt når du er 13...( I warned you....) 30 juni 19.48

14
Når noen helt klart prøver å få et godt glimt at tattisen din på offenlig sted...*den følelsen*  16 juni 13.11
15
Det har oppstått et lite teknisk problem med filmen Bølgen. Etter at kinosalen har informert om at filmen starter så fort de kan,så kommer det fra salen,uvisst fra hvem og hvor! "Da tar vi bølgen da dere!!"  19 sept

16
....Husbond på førr drar til hobbybutikken og får noe så inn i bækkmørtna rabatt på byggesett..Lurer på hva som skjer om jeg drar den i garnbutikken neste uke??? 23.52 9.9
17
Om jeg og gubben er gode i senga?Vel.døm selv... Den lille duppen ble til 4 timer....Sen middag, for å si det sånn...ZZZZZZZzzzzzz  22.10 1933
18
Man vet at man har nådd et helt nytt nivå av mangel på annerkjennelse når skyvedørene på butikken ikke vil åpne seg for deg...  16.10 21.28..
19
Ufattelig hvor hylende festlig det er med en kinesk nakenhund i strikka dress  når en er på adventsfylla i Storgata på Jessheim... " ÅÅÅÅÅÅÅH SÅÅÅÅÅÅÅ DU SÅÅÅÅ SØØØØØØT!!!" TJIHIHIHIIIIIII! 12 des 23.42 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar