Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 26. desember 2017

2017 - Eirins beste snapchats! ( kan oppdateres)

Ikke fordi de er teknisk gode, men fordi annet.. Litt affeksjonsverdi tror jeg..
Fordi -Weeping angels skal ikke flytte på seg......

 Fordi - dette var sommeren 2017.
 Fordi - hvert lille lokalsamfunn, sin offentlige granbusk.. God jul!
 Fordi tidene forandrer seg. Og den nye generasjonen kommer snart til å ikke fatte hva denne trengtes til..
 Fordi jeg skjønner bråkebiskene mine godt i blant...
Fordi - som en kompis sa : er vi nå der at til og med høstløvet kler seg ut til Halloween?
 Fordi 2017 var året jeg begynte å drikke kaffe. Jålekaffe, men alikevel...
 Fordi krenkelser og frekkheter tydeligvis endrer seg med tiden...
 Fordi Tardis er uimotståelig når han vil ha kos
 Fordi sånn er sommeren. Godt en har god tid.
 Fordi i 2017 fikk jeg undis igjen!
Fordi at om julestria er lang, så er Mack lengre
Fordi ikke alle valg i 2017 hadde like lykkelig utfall...
 Fordi en hadde en underlig natt i november
 Fordi en hadde blått øye, og en god fortelling som passet til
 Fordi IKT er en hurpe
 Fordi en har slike stunder.....
 Fordi en blir påminnet om hvor langt konkurrenten er villig til å gå, og hvor en skal legge inn støtet i 2018..
 Fordi en planla vel og lenge hvordan det skulle bli... og så plutselig var dagen der
 Fordi : er det ikke hund involvert så.... why bother?
 Fordi at iblant så er lykken svært lokal...
Fordi iblant er man filosofisk
 Fordi i blant så blir man 16 år igjen, når en bli påmint noe ..
 Fordi det er en tradisjon å hetse den hurpa med horna. Hvert år.
 Fordi det bar her vi begynte i KL i år...
 Fordi : hvem bryr seg?
 Fordi verdens beste Akilles <3
 Fordi kineserdamer har attitude
 Fordi norskstudier gjør deg litt pling i bollen..
 Fordi jeg kommer til å savne tidlige studiemorgener med ferja til byen , og bussturen til Halden
 Fordi jeg er glad i deg,.....
 Fordi jeg tok litt av på gerilja i 2017
Fprdi fjernsynsteateret burde gjenoppstå......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar