Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 27. desember 2017

Kuleste facebookstatuser 2016






1
Kvinners "jeg er ferdig om fem minutter" samsvarer til mannesn "jeg er hjemme om 5 minutter" Så sant så sant... Gubben skulle bare ut et par ærend, og borte vekk var'n ( Han påstår at han  måtte lete litt etter avisene mine..) Jaja.. det er jo ikke båndtvang før i mai , men en skal alltid ha kontroll på kjøter'n.. Senga , kjølesskapet, jeg og pc'n er jo her, så han dukker vel opp når det blir mørkt.. 17.01 23,01
2
Dagens værtegn; Når neseborene  dine prøver å lime seg sammen, er det langt under ti blå
3
Er det noe som heter "Så blakk som 11 januar?" Hvis ikke har jeg nettopp innført det... 7.06 11.1
4
Kjenner etter om mannen har kommet og lagt seg. ,klapper i halvsøvne  på hans side av sengen... Joda.. jackpott på maskulint nærvær.. Får tak  rundt ballene på Mack, der han ligger i skreveposisjon og snorker ufortrødent videre...... Sånn går nu dagan.. 9 jan
5
"Dagbøker  er så morsomme  når  en blir voksen. ." Vel... etter å ha lest noen smakebiter  fra mine biografiske verker fra 1985-94 så tenker jeg at hadde mamma og pappa kjøpt hund til meg da jeg var  12 så hadde jeg kanskje spart kjønnsmodne unge  menn med samme lave sjølfølelse og dårligere  smak ( de valgte jo bort meg)den nesegruse  avgudsdyrkelsen som førte til sløseri  med papir... Så... jeg skulle fått hund... 24 feb
6
Dagens  i-land:De derre dagens  bilder  på ruterbilettten gjør meg sur for tiden.  Bading,blomster,sol og varme. ..DET EKKE SÅNN RUNDT MEG NÅ!!! 10 feb
7
Om noen lurer på    hvordan noen med artium  og ellers oppegående normalt fungerende tankevirksomhet  kan bli ekstremist......  så er det bare å  ta   seg en liten promenade innom   Grupper For Den Gode Sak  For der er det følelsene som rår.   Og  om en maner  til  folkeskikk og ørlite grann moderasjon,   så.. POFF!Er du en del   av problemet... Og DU skal  i allefall ikke fortelle   andre hva  de  skal mene..Og la meg gjenta :   Vi snakker om Gode hjertevame saker altså..Kan ikke kalles trolling en gang. Troll har fritids,  Disse har en MISJON..Hjelp...Så, kanskje ikke  så  rart at det er lett å piske opp litt hat og svelge noen kameler innen respekt for sine medskapninger på   steder  man ikke har så mange muligheter,når  folk i sin beste alder i vårt rike og opplyste land kan gå i kloakken og trives svært godt med lukta.. 10.18 8 apr
8
Å observere operasjon "Mase matfar til å smøre seg litt mat sånn at vi kan tigge til oss en osteskive"  i iverksettingsfasen var intet annet enn rå underholdning. Godt samarbeid og ryggdekning under gjennomføringen, og overtalende virkemidler som piping, posisjonering, og å fremskynde kapitulasjonen med hopp, og sprett, samt fotfølging ispedd fysisk veiledning var utvilsomt en hovedårsak til den fulle seier  Priceless... 13.54 29mai
9
Så, bjørkefaen....... vi møtes igjen...Skal medisinere deg til helsike og danse regndans skal jeg... 7.33 11 mai
10
Når jeg har en helt normal samtale med mannen og jeg plutselig kommer til å  bite kinesen i tunga.... .. så tenker jeg at akkurat det får kinesen ta det fulle ansvar  for selv..  18.22 4 juni
11
Dagens Bergenske glose: å kubbe: å sovne tvert.  For eksempel på fest 25 jul
12
Dagens mysterium: Hvordan kan det ha seg at til tross for at min hund gjør en perfekt  tolkning  av Smaug/bikkja fra Baskerville/ Fenrisulven på fleinsopp raid mens jeg rister på hodet ser på henne  og sier  " nei ,vær så snill!" ,rygger unna, og belønner hver eneste gang han trekker pusten og titter på meg..... ....Så skal fremdeles kvinneskinnet- det er alltid et kvinneskrell slippe  sin  kjeftende  gira hund i flexibånd bort  til oss? Why????? Verken min eller hennes  hund vil treffes og hilse... i alle fall er det ingen god ide!!! Det burde være  åpenbart! Igjen; HVORFOR?????? 19 juli
14
Vurderer å saksøke feiervesenet for feilaktig markedsføring. Ja, jeg vet at det er mismatch mellom kjøttprodusenter som lover syngende griser og dansende lam, og at reiseoperatører ikke kan garantere en infantilt glisende sol, da denne ikke har ansikt. Men alle vet hvordan en feier skal se ut. Massiv branding viser en  smilende person, med en morsom børste, forholdsvis svart i ansiktet, men i allefall i stram svart uniform med gullknapper. Er det for mye å forlange at iallefall den viktorianske flosshatten er på plass? Ja, mannen var hyggelig, og hadde den artige kosten, men jeg er alikvel skuffet... Svært skuffet... 11.03 7 juli
15
Etter tre ringepigg  på like mange dager så tenker jeg at det er greit at skolen starter  opp igjen om  ikke så lenge...  8 aug
16
En lyt no passa seg no som heile svigerslekta er på fjasbokji...7.23 30.9
17
Hva dyr og garn har til felles? Jo, om du annonserer at du tar i mot med kjærlighet og glede, så behøver du i grunnen ikke anstrenge deg for å skaffe det deg selv lenger... 22 sept
18
Dagens fra bursta gutten  (41)
Meg ; mamma har striper på TVen sin og vet ikke helt hva hun skal gjøre for å se uten dem
 SA; din mor er ikke så veldig  teknisk kompatibel...
 Meg; sier du at hun burde bli deleted?
SA; Nei. Upgraded... 12.18 9 sept

19
Hvor mange natteravner  trengs for  å skru i en lyspære? - En må være tre for å være forsikret... 28 okt

20
Mann forbereder bruken av den nye klippemaskina. Tardis håper det ikke lykkes15.32 15 okt

21
Synes Tardis'n  kunne bidra til å betale regninger denne måneden. Jeg spurte  ham, og han logret,kysset  meg  og var helt enig.. Ville gjerne vite litt mer om hvordan  han skulle skaffe gryn og fikk et helt klart svar: "Selge katteskinn" 13 okt
22
Mannen hostar og harkar så han nær vrengjast : "Eg  er så sjuk at eg i alle fall ikke tør nærme meg ein vetrinær...." 22 nov 18.49
23
Mensen :  fysisk tilstand som rammar kvinner i fruktbar alder , kvar månad.Mansen : psykisk tilstand som rammar menn brått og uventa når livet går dei i mot, og dei føler for å syte litt, Ymse fysiske utslag .Monsen : psykisk tilstand som rammar menn , også brått  og uventa. Ein sviv  forvirra rundt , og har manglande kontroll med å vite kor en er i omgjevnaden men er for macho til å seie noko om det. 17.32 21 nov
24
I går lagde Naturen roser i is, i dag slush au naturelle... Naturen er god, Naturen er vis.... 18 nov 1215
25
Når  leiaren for IS kallar Trump ein gal mann, så veit eg ikkje om eg skal le eller gråte... 14 nov
26
Senga mi : Neimen !Er det deg, Eirin, så tidlig på fredagskvelden? Med bok og hunder og greier?? Jajaja, det er bare å stige på, det vettu....Meg : mmmmmmmmmmhmmmm 4 nov  23.06
27
Du veit dei ser deg som vaksen når du får færre gåver til jul.Du veit du er vaksen når det er heilt ok 24 des


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar