Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 27. desember 2017

de 29 kuleste facebookstatuser 2014






1
hvordan har det seg at en er mørbanka i hele kroppen når en våkner av et mareritt? 31 jan 7.10
2
Dette var dagens mest anorektiske bortforklaring..Gubben sitter på kontoret ved PC'n og to lømler fra nabolaget hoier og kaster snøball både på vindu og vegg.Sånt er det best å la fruen håndtere..Rolig frue, med pedagåågmaske på.Så, jeg rusler opp, og jada de hoier som fikk de betalt..Lurer på hva de driver med.. de ser jo at jeg kommer...
Jo, det forholder seg så, at de jo ser gjennom ruta at han spiller flyspill, og ettersom han er så flink, så prøver de derfor å få kontakt, slik at han kan åpne vinduet og la dem se på..jeg avkrefter mulighetene for den kategori løjer, og minner dem på at knuste ruter koster mye lommepenger, de vet vel det?Med et "jo" i hver munnvik fosvinner de to...Jøjje meg.... 19 jan  17.45
3
Det er lite her i verden like ynkelig og hjelpeløst som en lærer med hjemglemte nøkler... 17 jan 9.03
4
Fjortisgutter som rødmende flasher fleshlight'n sin for kompisene ved et bord på Burger King. ....Priceless. .De rødma enda mer da jeg så det og måtte glise. .. 10 jan 19.05
5
Smått vittig å våkne på natta av en kines som freser rundt inni dyne trekket uten å finne veien ut...Stakkars lille da... 4 jan
6
som jeg alltid har sagt : Lovte penger er ikke verdt en dritt før en har dem på konto eller i handa... 20 feb 13.10
7
Vi lever i en tid hvor det er strengt tabu å innrømme at en har sagt og ment noe dumt...
- en er feilsitert
- en beklager at motparten hårsårt føler det sånn
- en har aldri fått snakket ferdig om det en skulle si....
- og den klassiske : de andre er like ille.. ( kommer gjerne i kommentarfelter, postet av profil med tegneseriebilde og kallenavn...)

8
Er det en naturlov som sier at når to musikksjangre møtes og mikses så blir resultatet dominert av den sjangeren jeg liker minst?  1 feb 23.15
9
Er det mulig å laste ned et lydspor for vekking som ikke lyder som...
a) en millitær revelje
b) Tacky synth med buddhistisk gong gong ( jeg er tross alt ikke på spa, eller prøver å finne min indre jungel)
c) naturlyder på syre ( pskykomåker, og absurde bølgeslag,sinnsyke svarttroster, og bekkesildring som varsler lillehjernen om at det er lekkasje ett eller annet sted... forhåpentligvis i et alternativt univers..)
d) alveskog ( mer synth og annen type juggel- jungel..)
e) Vittigheter hvor en eller annen representant for entnisk gruppe brøler at jeg må stå opp
e) en vekkerklokke fra den gangen det var det eneste alternativet å komme seg opp på...
.... eller kanskje jeg skal satse på selvvekking...??Det pleier å funke bra..I helgene i allefall... 07.30 27 mar

10
Note to self : ikke la mann klippe lugg på deg, da han sansynligvis er bitter for snauinga for en tid tilbake.... Godt sånt gror ut igjen... 10mars 00.08
11
skjønner ikke hvordan en kan legge på seg av flat mat... pizza for eksempel..3 mars 10.59
12
I en drøm i natt fikk jeg invitasjon til en ku-regatta i sommer.Det vil jeg gjerne oppleve. ..Litt usikker på hvs NOAH og mattilsynet synes.... 27 apr 13.16
13
Mon om barnevernet hadde hatt behov for noen oppfølgningssamtaler med familien Svensson i Lønneberget.Umedisinert sønn, far med store aggresjonsissues, og en mor som unnfallende tyr til innlåsing av mindreårige i bod med tilgang til farlig redskap. .Og ikke minst; Ida, det glemte usynlige barnet. Her kan en vente tenåringsopprør om noen år. ..17 ap
14
Møtte to guttunger da jeg luftet cavlisen og kaosdyret. Sistnevnte gjorde masse ut av seg og dialogen gikk så her;Gutt: åffer har'n så rare øyer? Ett blått og ett svart?
Meg: fordi han er fra Sarsjbårr
Gutt: Åja
15
Barndommens fanfiction: Jeg drømmer om å skrive manus til en ny episode med tredokka:Titten Tei møter Heike Husbukk, Bjarte Barkebille og Sigmund Stokkmaur 23.41 17 juni
16
Lurer litt sånn på om det er nyttig å huske den britiske kongerekka sånn egentlig.. Eller om det bare er skrekkelig nerdy... 20 juli 12.47
17
... og nå er jeg litt spent på hvordan exiten til trostevingen som Tardis k n a s k a i seg kommer til å bli.... I retur , eller der enden er god...Ikke en gang Mack rørte den der..
18
Når jeg ser kålhodene dukker opp i butikken, så tenker jeg på mamma.....For hennes fårikål unner jeg ingen å gå glipp av... 31 aug 11.48
19
Hvorfor er det så mye mer morsomt å rydde i smykker og hundeutstyr enn å ordne oppvask og brette klær?? 11.20 16 aug
20
Mannen min på kiwi; jeg skal ikke ha den stivere.Jeg skal få den til å vare lenger. ...Til den som lurer. ...Han skal lage eplemos.... 29 sept 17.11
21
Når lille nevø på halvannet år synger bæ bæ lille lam under fårikål middagen. ..Du vet, den kjensla. .. 28 sept
22
Hva har min mann til felles med en organisasjon og et kompendium?Fra i og med i morgen? Ingenting.Han vil nemlig ikke lenger være stiftet... 18.25  25 aug
23
så mange korte netter og sene morgener av samme korte forklaring :fant en bok.... 13.33 20 sept
24
Tror det er mange dramaqueens der ute som er misunnelige på "Mannen.." Alle venter på at han skal rase...19.15 28 okt
25
Som den pedagog jeg er vil jeg benytte nyttårsaften til å lære godtfolket en Østfoldglose som er tilpasset dagen.
Stjerneskudd ( fyrverkeri) = frusær ( substantiv, hannkjønn)
Bøyes : en frusær- frusærn-frusærær - frusærane
Ha en forsatt god nyttårsaften
Å hus på at frusærær ente plagær døm firbente sånn såm andre rakettær kan finna på å gjøræ 31 des 19.02
26
Hvorfor kunne ikke Twilight -turteldueneEdward og Bella hatt en kinesisk nakenhund?Opplagt!Vampyrer er jo kalde å ligge inntil!Og det er jo ikke noe stas for en kines. .. 22 des
27
Hva gjør en når pæra har gått på badet? Dusjer i telys-skinn.Sexytime! 12 des 7-16
28
Husse mener kinesen skal gis bort gratis til den første som spør,... Være seg en hermetikkprodusent.. Matte mener at en enhver hundefaen som kan få pappa til å rydde kontoret etter at han har lusepudla der er en hund verd svært mye penger--- kjenner seg lattermild. 20.35 5 des

29
Dagens ungdom er gærne!! Jeg mener: vi ville heller dø enn å ødelegge permanenten med ei lue i 1988.. Men vi ville jo aldri gått i snøen med stoffsko og ankelsokker....Makan! 5 des 20.12

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar