Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 26. desember 2017

Kuleste facebookstatuser 2017 , del 2



31
Alltid gøy når fullvoksne mannfolk lager hælstriper i underlaget fordi bikkja har godt trekk og flexi er på fullt utrull....God sommer!!  30 juli

32
Bergensbingo
( oppdateres)
Så langt hørt :
Sant? ( for ikke sant?)x
Goo mååRRen x
Bosset ( for søppel) x
Ka det går i x
30 juli

  
33
Skulle fylle bensin, og den unge utenlandske gutten ved motsatt pumpe var akkurat ferdig da jeg begynte å tanke.
Idet han setter seg inn legger han hånden på den like mørke kameratens sitt nakne hårete shortslår og kjærtegner lett og flyktig...Denne lille gesten gjorde meg så lykkelig. Sånn skal kjærlighet være. Uten skam og forstillelse...
Leve kjærligheten og at man bare ikke kan la være å vise det!!! 13 juli 15.30


34
Hadde noen sagt til meg da jeg var 14 åt jeg skulle kjøre min ektemann til Gardemoen så han kunne fly til Moskva og hente hund ..så hadde jeg vel ikke trodd det... 13 juli
  
35
Youtube = verdens beste tidsmaskin!!! 9 juli 15.35

36
Anniken J: vil gjerne gi en liten tilbakemelding på en av tipsene du ga meg...
Når der gjelder å gjemme godis på kroppen og ikke alltid ha dem i lomma.....
.....så vil jeg ikke anbefale BH'n, med mindre en er a- cup..
#svettfrolicisenga 26 aug 12.03

37
Når nyvaskede sokker og andre småplagg kommer flyvende gjennom stua...
Da vet jeg at det er Mack som holder på å moje seg til i kleskurvhaugen....21 aug 23.03
  
38
Har man ei bro, så må en jo bruke den!!
Heia Fredrikstad!!19 aug
  
39
Me, walking the furkids in the forest, by the in-laws...
All the ticks in the gras chanting: FEAST!FEAST!FEAST! 19 aug

40
Huzzie playful
Told me he was the doctor, and showed me his "hardis"
It was bigger in the inside... 11 aug 

41
Å våkne på natta...under åpent vindu.. høre silregn og tordenskrall rulle deg videre inn i søvnen..
Magisk! 9 aug  


42
Nordisk motsandsbevegelse- for nasjonalt selvstyre???
Hvorfor er det nordmenn med der i grunn?
Hvilke nasjoner har gjennom historien tatt kontroll over Norge? Bortsett fra Hitler og co så er det Danmark etter svartedauden og den påfølgende 400 årsnatta, og etter 1814 så måtte vi dras med svenskene fram til 1905.....
Den hvite rase dominert av den hvite rase.... just sayin' 6 aug

43
Ytringsfrihet
Betyr ikke frihet til å være ufin drittsekk! 5 aug
  
44
Hvilken øvelse er bilselgerens hund best på?
- Dekk!! 29 sept
  
45
Vonde tanker en får om nattan skal en ikke lytte til. De tilhører mørket... 27 sept 4.10

46

Scene fra kokohospitalet
Meg: lurer på hvem av oss som vandrer først ( suger på en doc)
Mannen: vi lyser fred over vårt minne?
Meg: noe sånt...om det blir deg så får du komme tilbake å hjelpe til med min begravelse..
Mannen : hvem er denne Fred, og HVORFOR går han rundt med ett lys???
Meg: (gapskratter til bikkjene kommer for å sjekke om det er overlagt eller forsettlig )
Helt sykt i grunn.. 23 sept 11.46
  
47
Ute på veien, på vei til venninna mi da jeg får en motorsykkel i mot i det andre kjørefeltet
To tanker slår meg:
- HERREGUUUD!Jeg har ikke på hjelm!!
Og så:
- men i all verden damen, ro deg ned! Du kjører bil!!!
Er ikke så greit... 17 sept 16.30

48
Jeg føler meg så til de grader krenket og frosset ut...
Ikke bare var jeg et far cry og 30 grader unna å være the Belle of the Ball i mine yngre år....Men...Jeg har for tusan ikke blitt funnet verdig til å få sms av Jonas G S heller...
*knust og i fosterstilling * 10 sept

49
Kjører gjennom Tøyen.
To småjenter krysser gata, med armen om hverandres skuldre
Den ene med hijab, den andre med lyse blonde fletter....
Dette er Norge i 2017,Sylvi!! Just sayin' 8.38 10 sept
  
50
Haha...var litt kødden mot gubben...
Han hadde fri fra jobben i dag, har jobbet beina av seg i lengre tid...Så da måtte jeg jo tulle. sendte sms :
Siden du bare skal gå hjemme og sulle i dag, er det tre ting du kan bidra med i huset i dag. Skulle bare mangle, såpass kan en forlange osv..
Fikk selvsagt et noe avmålt svar, om at det nok ikke kom til å skje, han var sliten, så det kunne jeg bare glemme...Men for all del kom med kravet, og se hva han orker..
( Sten Arnesk for : det kan du ta rennafart og.......)
Så jeg sendte inn jobblista for dagen :
1 Sove til du våkner, og så en time til
2 Klø vofsene på magen
3 Forbered en binne-klem til fruen når hun kommer hjem
Gjett om det var gjort da jeg kom inn døra... LOL.... 18.29 7 sept


51
"Bearsized" står det på hundeposene mine...Hvordan vet de det? Er det Yogi the bear og Bobo som har blitt fotfulgt gjennom Yellowstone så fort de krøker ryggen?? 15,13 5 sept
  
52
Den læreren som klarer å holde full ro når det kommer en veps inn i klasserommet......
..... trenger jeg noen tips fra...... 14.35 1 sept

53
Tardis på halloween :
En ting er alle ungene med flagrende gevanter og hylestemme mamma, jeg kan gå plass jeg..
En ting er at det kjefter en hund på meg på den andre siden av gata,mamma, jeg kan få kontakt med deg sånn at jeg roer meg og setter meg i posisjonen du ber om.....
men når naboen har fått en arachnoid på størrelse med ei folkevogn på døra si...Da må jeg bare ytre meg altså... 31 oktober 18.05

54
Det et slike vindkast ute at jeg sverger på at jeg nettopp så en mus under en paraply!! 29 okt 11.52
  
55
Ja... la oss ikke bare binde bikkja utenfor butikken. .
Vi lufter på segway og med flexibånd også....
Weee 22okt

56

" nå er det på tide med verkstedkontroll på din BMW..."
Nei, kjære postmann, nå har du levert i feil kasse....  19.28 3 okt
  
57
Når man sender handlelista mannen skal ha til en far i klassen....
Akk ja.18 nov

58
Mannum in rektum forbannum værun for intum å skiftum sumardekkum.
Nå glattum.
Imbesillum 11.17 11 nov

59
mannen fyrer av en braker, og gliser :
"Hilsen fra Toro"
( og det var denna jeg valgte å gifte meg med???) 26 des 21.01

60
Verkvad, Jessheim 2.dagjol

Hen som ingen broddar har på
kan ikkje ut på bakken trå
men vente med tålamod så grå

Hen som ikkje regnjakke har
må venta seg å bli våtare enn eit øysekar
Himmelen er ikkje solskinnsklar

Hen som har hund men ikkje hage
må halde ut denne våte og holkete plage
Men slik er det, bisken må lette sin mage..

Hen som dog atter er komen inn
kan finne glede i sjel og sinn
og tenne ljos og nyte joleskin
26 des 13.42

61
I disse levende lys tider...
Så er det mye som tyder på at selv det minste telys er perverst..
Hør bare: tenn meg, jeg har veka! 25 des 12.30
( og i jula er de ofte røde, attpå til)

62
Å høre vinden spille harpe i master og tauverk i Gressvik havn..
Det er noe jul over det også. 
23 des 11.15

63
Blir man noen gang for gammel til å fange snøflak på tunga? 18 des  7,50

64
...samme hvor dårlig tid en har om mårran..
Når en katt kommer løpende mot deg for kos på veien ..
- Så koser man!  14 des 7.31

65
Så, der kommer jeg traskende nedover Storgata på Jessheim. Gutta snuser og sjekker omgivelsene.
Der står han. Vipper på hæla, føler seg storkær og fnyser hånlig
" _To_ hunder ja? To liksom? Huh" Han har et foraktlig flir , og rister på hodet
Jeg er ikke i det hyggelige lunet i aften ( tentamenstid og sånn)
"Ja, smiler jeg, det er jo døm som har opptil to til tre ungær også.."
Han måper, grynter og krysser over gata...
Fjott..
7 des 0014

66
Når jeg er syk så må jeg ringe mamma og få litt sympati...
men hvem ringer mamma til? 3 des 14.33

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar