Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 27. desember 2017

14 kule Facebookstatuser -2013






1
Gullkorn fra 8.trinn*Elev fester blyant under brillekanten*Elev : jeg er en myggJeg : Nei, det er du ikke, myggen lever ikke om vinterenElev :Det er jo derfor jeg er inne, jeg er en mygg! 25 jan 12.24
2
Gullkorn fra elev...Jeg : I gamle dager måtte de ha kavaler når de skulle på ball Elev : Jah, men nå har vi teknologi! 8 januar 14.29 
3
Rapport fra hospitalet : En har mye å takke medisinsk forskning for!Kjenner fremdeles ikke forskjell på smaken av såpestykke og knekkebrød med chili, men huet er klarere....Er på vei tilbake til menneskene!! 17 feb 13.50 
4
Å bli vekka på natta fordi jeg må hjelpe kinesen som har tukla seg inn i dynetrekket..*den følelsen* 9 feb 8 45 
5
Du vet du ser på Crufts utifra den stilfulle måten speakern sier "Bitch" på... 9 mars 14.45
6
Gullkorn fra en 9klassing.. ute i friminuttet var det noe gutter som drev svært klønete flørteteknikk med ei jente. Klyping, klapsing, ja, hele registeret. Hun sa nei, men smilte og dro på det "neeeeeei" så det virket ikke helt troverdig.. men jeg ville nå hjelpe litt til med det nei'et, og ba dem slutte og "lære at nei er nei" To sluttet, men den tredje hev seg rundt henne bakfra "Kleeeemmmm"En av gutta i 9. som ikke alltid tenker før han snakker ; Hvorfor tar dere ikke Eirin istedet?"Fordi, sa jeg, da vet de at du tar dem etterpå, på mine vegne, ikke sant?"Han nøler litt : næh... du er jo ikke singel en gang!!Der fikk jeg den liksom!
7
Angående manglende merking av mat så kan jeg love at jeg ikke kommer til å kjøpe leverpostei på boks igjen før de kan garantere at det er samsvar mellom den ungen på boksen og innholdet. .!!29 mai 16.40
8
Vet ikke hvor lett det er å få tak på hasj og annen knark her på Romerike, men sitronpepper på søndagsåpent... komplett umulig! 20 mai 15.20
9
Intet kan bringe så mye håp i en flåtteslekt som to ubeskytta bikkjer på Sørlandsbesøk..
*plukk og pell* 22 juli 21.35
10
Svigermor løser kryssord.- Er varan en øgle? Og jeg kan ikke dy meg:
Ja. Du har jo blant annet kommode varanen. Den kan du ha i hjemmet. Den skuffer deg aldri..... 18 aug
11
Den isbitmaskinen blir mer og mer som en irriterende slektning..En har blitt knyttet til den, men den fyller opp den beste plassen i huset, drar ikke sin vei igjen, og du vet aldri hva slags lyder som kommer ut, og når levenet setter i gang..sukk.. 7.10 28 nov
12
Gikk fredagsturen gjennom Jessheim sentrum og passerer et gatekjøkken, hvor en gjeng gutter har skaffet seg kveldsproviant.En av disse kommenterer:
"Næ, se på den bikkja der 'a! Sjekk ut røykdotten!!"
"Vel, det hender jeg kaller ham kina-putten", sier jeg.
"Det skjønner jeg godt!!Han ser jo ut som han har eksplodert jo!!" 23.54 15 nov
14
Lurer på om den duvende diva damen i svømmehallen med badehette med gummi blomster og litt lettere aversjon mot folk som ikke holder seg i rett bane finnes lenger? 3 des





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar