Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 26. desember 2017

Kuleste facebook statuser 2017 del 1




Gun's Roses sang om november rain.
En skal ikke undervurdere januarregn i Østfold heller

2 Triumfbue
Den siste skvetten en hannhund leverer før turen er over. Ofte opp mot et uønsket objekt, og mot matmors ønske

3
Jeg kan nå sette på cv'n :
Begavet nok til å fylle en vannskål i mørket, ogå sette den ned uten å søle

4
Når kinesen girer seg opp på den frekke bikkja i gjenskinnet i vinduet på Oslo S...



5
Generalisering er mora til all diskriminering og rasisme ass..

6
Eneste grunn til å ha på jakke på en dag som denne, er at du ikke vil at den skal være hjemme alene!

7
Da Hengivenheten steg ned til menneskene her på jorden tok hun form av en Cavalier King Charles spaniel


8
Så lenge en kan høre fuglesang og måkeskrik er i allefall noe rett her i verden..

9
Hvordan sier man tussilago farfara ( hestehov) i flertall? Tussilago farfedre?

10
Jeg er ferdig. Helt ferdig. Men ikke *handa på tvers av halsen ferdig*

11
Jeg har drukket kaffe. Uten melk
Frivillig... Hvilke prinisipper har jeg igjen nå?? 31 jan

12
Kjære bussjåfør.
Du kan ikke la meg se en fin hund og så tro at jeg sekunder etter skal kunne uttale holdeplassen jeg skal til..  19.41 27 jan
  
13

En gang..
En gang lo vi av russerne som hadde en møkkfull dansende president på en scene der alle kunne se
En gang flira vi av en mann vi kalte Komiske Ali. Han vant uansett han..
En gang leste vi om konger som var ravende gale grunnet syfilis, og lo av at det var den gang da
Ler jeg nå??
Nope 10.51 22 jan

14

Meg og min dustete gubbe..
- jeg får vel skrive et sammendrag om sagalitteraturen i morgen, sier jeg.
- Saga litteratur og solreiser, sier han .
Det e r lov å daske dritt støvelen da??? 19 jan
  
15
Og når man går i en tåkete januargate med noen glatte områder mot ferga, med lukten av vinterrå fjord og Hysteria med Def Leppard kommer på øret og en er i samme by som da, og en føler seg i perfekt sync med den fjortisen en var.... 9 jan

16

...Og akkurat når en tenker at det er omløp og god sirkulasjon i toppen på kinaslasken, så går han apeshit kokobananas på en stor svart isklædd midt i veien og æresskjeller den helt tilbake da den var en dråpe i Edens hage.....  5 jan 00.17

17
.... når jeg er på apoteket, gubbefaen står bak meg, og jeg bekrefter for apotekerdamen at jeg vet hvordan jeg skal bruke medisinen, og dessuten er det bare fordi jeg har an så søt mann at jeg trenger diabetes medisin...
Hun ler, og mannen skyter inn at egentlig er jeg så ute å kjøre i eget hue at jeg tror jeg får diabetesmedisin, men egentlig så er det psykopharma-piller, og alle som er i helsevesenet er med på konspirasjonen, for så gæli fatt er det med han stakkars viv...
sånn går nu dagan.. 25 feb 16.43 

18


Bergtrollet sutrer ,i brystet er sting
Adamskrypa skjønner jo ingenting.
Han kastet hver stein med egen neve
De fløy og falt, fikk bakken til å beve
Han siktet på spir, på prest og på fant
skjønt hver stein der ligger, lite han vant
Nei dettte kunne ikke være på verre vis
Æren og jobben den blir gitt til IS! 26 mars 11 36

19

Når cavalieren forteller deg at det ligger noe nammis under kjøleskapet har du tre valg :
1 skyte bikkja ( for han kommer ikke til å gi seg)
2 Flytte på kjøleskapet ( for han kommer ikke til å gi seg)
3 Legge deg på alle fire med en lang gjenstand for å skyve fram faenskapet, mens cavalieren hopper og skraper på henda dine.
Det var to frolic.... 8.10 25 mars

20

- du vet jo det,sier jeg til mannen, at om du skulle finne på å ha deg litt på si, så kan vi jo si det sånn; it will be fixed...
Han svarer : jepp.. and so will I.... 28 apr
  
21

Hadde med Tardis inn i en dyrebutikk her i byen.
- ååååh så jenta i sjappa, er det han der KULE med glassøyet?
Jepp! Sku! Gærningen med glassøyet... og et rykte , åpenbart! 26 april

22
Mitt neste FS program krever en tryllestav.
Mannen mente jeg trengte en med ledlys. Jeg så jeg var hjertens tilfreds med den han allerede hadde kjøpt. Han insisterte. Jeg avslo.
Nå har jeg en tryllestav med led lys...jeez 8 april 17.20
  
23

JEG NEKTER!
Jeg nekter å være redd.
Jeg nekter å se mine medmennesker som oss og de andre !
Jeg skal leve som jeg pleier og spre kjærlighet , omtanke og kunnskap.
Jeg kommer aldri til å støtte ledere med hatets budskap uansett hvor de slår leir! 7 apr 16.43

24
Jeg dæbber ikke, jeg nyser... 31 mai
  
25
Jeg synes det er så søtt når noen poster i en gruppe og starter innlegget omtrent således:
" JEG VIL IKKE HA NOEN DEBATT OM DETTE OG JEG VIL IKKE AT NOEN SKAL VÆRE UENIGE MED MEG,MEN NÅ SKAL JEG SI DET SOM DET ER....." 21 mai

26
Sitter hos mamma is ser dansk matshow. Noe med Price.
Det som ble sagt:
- din pik!
Oversatt:
- Hva i all verden?? 10 mai
  
27
Jaha? Og hva slags vær er det i denne gata da? 26 juni 1630

28
Så langt er dette været i sommer preget av fagforeningsprinsippet...
En grå sky er ikke noe problem, ikke to eller fire heller... Det er når de slår seg sammen at det blir saker......14.41 25 juni



29
Når mannen din liksom tror han kan leke basketballstjerne når han skal legge salathodet på rullebåndet i butikken....
#stoppbarnebryllup #cougarnightmare
Du har ikke fri fra dem,når du er gift med en.... 24 juni 1015

30
Kompliment - tror jeg?
" Eirin , du er sævitsh!"
( elev 9c) 8 juni
  








 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar