Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 17. desember 2017

EFIT 17 desember


9.17 Ta det med ro, Tardis.. Jeg kommer tilbake under dyna...

 11.12 Ikke stått opp ennå, leser aviser, klør kineser og har verdens beste samvittighet.
12.33 Halluuu mutter..
13.20 : jøss.. 23 år siden en av de kuleste julekalenderne i Norge. Da var jeg student og all ting!
14.09 : Mack betrakter muttern fra sofafortet.... tror han er littebitt glad i meg

15.28 : banner og skjenner over håpløsr broderimønster... alt går i brunt og grått... gah!
17.00 Styrer fremdeles med dette broderiet... Ser på 'flix
18.04 : ikke noe blidere.. kan det reddes??Dette broderiet?
20.54 : mannen er i telefonen med kompisen.. Sikker på at han ikke har slike lidelser med fikleriet sitt som meg..
21.03 : ikke mye hypp på å gå ut og lufte bisk med den tempraturen, nei...
22.50 : joda, det var så kaldt som jeg frykta....
23.32 : og med den sier vi god natt!Ses i 2018





12 kommentarer:

  1. Vilken otroligt bekväm start på dagen!

    SvarSlett
  2. Men vilken söt hund du har, och ännu gulligare med olikfärgade ögon
    /Annika
    https://auroraaurum.wordpress.com/

    SvarSlett
    Svar
    1. Tardis takker pent. jeg digger de øya, men det er ikke helt innenfor rasestandarden ... tenk det..

      Slett
  3. Tittar förbi din dag :)

    https://pylonofthepit.wordpress.com/2017/12/17/efit-17-12-17/

    SvarSlett
  4. Härligt med sovmorgon och att få gosa med en sådan gullig hund.

    SvarSlett