Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 13. juni 2013

30 dagers challenge mal

1 bilde av meg
2 hva i veska mi
3 bilde av mobilen
4 dagens bilde
5 barnebilde
6 Ustelt  en billig verdifull ting-samledila
7 favorittsang
8 passer stjernetegnet ditt
9 10 000 kroner - hvordan bruke
10 drømmebryllup
11 mitt siste innkjøp
12 favorittfilm
13 noe en gruer seg til
14 noe jeg ønsker meg
15 et sted jeg vil flytte til
16 fire ting før en dør
17 tvserie  jeg er hekta på
18 5 randome ting om meg
19 håndskriften min
20 hva jeg skulle ønske folk ikke spurte om
21 mine 5 verste uvaner
22 om ti år
23 noe jeg gleder meg til
24 hobbyen min
25 bilde av hvor jeg bor
26 sang som passe mitt dagshumør
27 mitt favorittplagg
28 5 steder jeg vil besøke
29 hva har jeg i sminkepungen min
30 dogs pro/con

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar