Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 26. juni 2013

30days challenge dag 15 Et sted jeg kunne tenke meg å flytte til

Hmmmm.. La oss utelukke Alaska og Sahara grunnet klima. sammen med mye annet.

Dette har jeg i grunnen ikke tenkt så mye over.

Tror jeg ville trives greit de fleste steder, selv om de fleste store byene i Norge utgår. Med unntak av Tromsø. Som dessverre er langt unna familie for øvrig.
Oslogryta utgår glatt.

og vi er nå to om den avgjørelsen da. Så jeg kan fable, og det er det.. Men som sagt, ikke noe jeg har grubla på.

En må jo ha en jobb. Begge to. Og jeg tror mannen er avhengig av en flyplass i sin nærhet. Og da duger ikke Banak eller Leirin....

Så... tror svaret blir så ullent som det..
Tilbake til Fredrikstad? Ikke umulig, i og med at man har røtter der. Men det var det med jobb da..
Tilbake til Ål? Neppe. Her får jeg ikke med mannen. Og det er jo litt grisgrent.. Men skjønn natur
Bli her på Romerike?Ikke umulig og mest sannsynlig, selv om det i grunnen ikke er tenkt slik

Sånn helt vilkårlig så hadde jo Listaområdet frista naturmessig. Havet.. det savner jeg litt her vi bor nå.

Utlandet?
Mannen sikler nok godt på USA, det kan han gjerne fortsette med. Jeg blir ikke med. Men Storbritannia for et år eller to? Kanskje det... hm.. Men så var det det med jobb da..
Mer eksotisk enn det tror jeg ikke jeg skal våge meg på å juge på meg..

Hva slags bolig?
Stor leilighet, eller rekkehus helst. Gjerne typ blokk
Hagearbeid er ikke noe jeg må syssle med altså.....

ja.. Greit nok besvart?
Et hjem ved havet......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar