Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 1. juni 2013

tror jeg har knekt en del av koden -cougars!

Hva kan det være med disse fruentimmerne som liker mannen min så godt..? Jo, jeg har en hunsj om deler av sannheten..
Var nemlig på en "event" i går, med mange store kirsebær, og det var et par modne damer som bare måtte fortelle meg - og ham hvor kjekk han var blitt.

Og beskrivelsene var ikke så langt unna moderskap på avveie.. Sååå pene øyne, så peeen munn, og såååå flink som han hadde vært, stakkars gutt for et liv han har hatt, og såååå peeen som han var nå ...

Så det er min manns gutteaktige sjarm som er greia.. Han vekker morsinstinktet.Interessant,...

Hva har man lært av dette?

1 FOD har et udekka marked hos denne delen av befolkningen. Dissa damene trenger KOS!

2 Det er en del formuleringer og væremåter en skal vokte seg vel for når en bikker litt over middagshøyden.. Dette er den mer ufine tolkningen av "women of a certain age" tror jeg. Note to self om ære og verdighet

Jaja...
Så var det den yngre garde... Hva feiler det dem?? sluuuuuuurp
noen bestemødre som vil gollekosemage?? Mann mekker bil i 2007

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar