Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 25. juni 2013

30days challenge dag 14 Hva jeg ønsker meg....

Lurespørsmål dette...?

Minner meg om:
En amerikansk president  ble rundt juletider oppringt av et seriøst magasin der han ble spurt om hva han ønsket seg til jul, og at flere av hans kollegaer og internasjonale kontakter ville få samme spørsmål.
Han tenkte seg derfor godt om,  for han ville jo ikke be om noe dyrt, men det ville ikke virke ekte å gå for lavt heller, og det måtte jo være noe stilig..
Så han endte opp med å si : jeg ønsker meg et barbersett

Artikkelen kom på trykk, og de ulike svarene lød  så her:
Kinas handelsminister ønsker slutt på all fattigdom
Kong Harald V av Norge ønsker fred i Syria
Vladimir Putin ønsker å fjerne alle atomvåpen
Dronning Elisabeth II av Storbritannia ønsker løsning på kreftgåten
Den amerikanske presidenten ønsker seg et barbersett.

Dessuten,en skal være forsiktig med hva en ønsker seg, for en kan jo få det.
Og regnbukse er jo i boks...

men la gå :
¤ eget hjem, ikke leie mer
¤ frisk mann, frisk meg
¤ Hunder jeg kan jobbe med, og som fokuserer på meg, begge to
¤ Ferietur neste år
¤ At folk tar litt mer hensyn til hverandre
¤ lang mild høst, sent snø. tidlig vår i 2014
¤ date med Alan Rickman....

og..


¤ ikke tyngre bører enn jeg greier å bære.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar