Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 27. juni 2013

30daychallenge dag 16 4 ting jeg vil gjøre før jeg dør

.... for det er jo en stund til...

men en bør jo  komme i gang..Er jo en kjent sak at en angrer mest på det en ikke har fått gjort..

1 Lære meg å ri på hest
Etter alt BBC styret er det jo greit å vite hva det handler om. Opp og ned en vei på leirskole mens 10.klassen min står og flirer er ikke nok..Er litt redd for å bli besatt da.. Er jo ikke meg å gjøre ting litt sånn halvveigs.

2 Reise mer
men da må en legge seg opp kronasjer. En reiser ikke på tur med ubetalte regninger i bunken.Det  lærte jeg av min mor..


3 Pusse opp minst ett rom i eget hjem
Ikke noe sånn  lyst ønske, men mer ett utrykk for å ha blitt  voksen, og praktisk. Det en bør være for å bli tatt seriøst.

4 Oppdra og oppleve og konkurrere med enda flere hunder som kommer min vei.
To holder mer enn nok, så dette ligger langt fram i tid... Mens en trår veien så å si...

Usj nå var jeg sånn kjedelig og 'nuftig igjen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar