Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 24. juni 2013

30dayschallenge dag 13 -Noe jeg gruer meg til

Akkurat nå? Gå i gang med å arragere stevne 14 september. Jeg har ikke oversikt- ennå, og jeg har kommet i gang for sent. Sånt kjenner en på korpus! Trenger også en del støttespillere, som jeg må be pent..

Ellers så er jeg ikke en sånn person som gruer så veldig.

¤Tannlegebesøk er en god kandidat
¤Kjedelige familie og tilsvarende sammenkomster som en går på fordi en må, og der en bare sitter og tenker på andre steder en ville vært....
¤ når det begynner å minske på kontoen, da er saldosjekk nærmest kvalmefremmende
¤ Lede møter der jeg ikke er skikkelig forberedt, ikke får uttrykt det jeg vil , eller har svar på alt.

sånn cirka...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar