Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 8. juni 2013

SVINDEL FORSØK!!

DEL DEL DEL !
Hi XXXXXX

This message confirms that your storage plan of 25 GB for ( emailadress) has been canceled. You'll be moved to the free storage levels for Google Drive, Gmail, and Google+ Photos on the day your subscription ends.

Our purchase policies and conditions can be reviewed anytime if you still have questions. To buy another Google Drive storage plan, update your payment method in Google Wallet, then select a storage plan.

Thanks,
The Google Drive team

Dette er spam!! Fikk denne i forbindelse med bloggen min som jeg trenger en del lagringskapasitet der. Heldigvis er jeg så teknisk dum, at jeg spurte min  mann om hjelp.
Kanskje den er lett å gjennomskue, jeg vet ikke.. Nå er dere iallefall advart..
Del gjerne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar