Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 3. juni 2013

BAD WOLF DAY

Fulgte oppfordringen fra diverse Dr Who fangrupper på nettet i dag..

Kilde Facebook, gruppa Dr Who and the Tardis siden. 

Så, da gjorde man jo det... Skrev det på grupperomstavle, og pussa ikke ut igjen..
skulle kanskje ikke signere, men blåss
Og fikk dratt med meg kollegaer:
..så plutselig hang det en post-it på hylla mi
Og jeg tenkte.... nå hjelper vi til, det gode i universet seirer... I dag, på en øde strand får Rose og doktoren møtes igjen.....

http://tardis.wikia.com/wiki/Bad_Wolf_meme

denne dagen  krysser de tid og rom, og de får trøst i sorgen..
www.wallsave.com
 og så slår det meg.... du, Eirin, det er bare en historie, du vet jo det....


Og inni meg er det en liten pitteliten stemme som reiser seg, og blir to meter høy , og sier myndig:

"Å ja???? Og hvordan kan du være sikker på deeet?"

2 kommentarer: