Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 17. juni 2013

30dayschallenge dag 6- hva jeg samler på..

På malen stod det "bilde av meg ustelt", men siden jeg stort sett alltid kommer  au naturell, og å ta bilde av meg to sekunder etter at jeg har våkna er totalt uaktuelt, så blir det skifte av tema.. Kom og slå meg liksom..

Så, hva samler jeg på bortsett fra bøker og filmer lik de fleste andre?
Jo, har en del juggelsmykker, og en skulle tro jeg samlet på hundeutstyr og godis til tider..
Men , nei...

Ja, jeg er hekta på kjøleskapsmagneter, men ikke så mye i det siste liksom..
Men en annen interesse har holdt seg , og det er windchimes, og klokkespill. Jeg liker lyden, og jeg kommer ikke til å love jeg ikke kommer til å kjøpe fler!!

fikk rappa med meg denne fra barndomshjemmet. Hørte horn til, men hallo liksom..

uglechime kjøpt på forlovelsestur i Tokyo 2006

Et lite utvalg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar