Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 28. juni 2013

30daysChallenge dag 17 Tvserie jeg er hekta på

Vel, ikke så ofte jeg ser tvserier, egentlig.
Jeg er mer maratontypen, skaffe meg hele sulamittenb, finne noe håndarbeid, og bare nyyte

Så, serier jeg er hekta på..
 ¤ Dr Phil
Min fvoritt mann fra Texas.. Sosialt trash tv, men alikevel..
Du kan ikke gjøre noe med det, før du erkjenner det er et problem... høhø...
Her ligger det mye forløsning og håp.
Også er det litt deilig søplete å se folk på tv som tydeligvis har glemt at hele USA ( og resten av Europa) har sett dem dumme seg ut...
Ferietid, er  Dr Phil tid..

¤ Big Bang theory
I følge mannen er BBT slik friends burde vært.
Og der har han en poeng. Jeg elsker referanser og hentydninger til andre serier og fortellinger.. det er for smartiser.. Humor som får en til å føle seg smart.. det er gull.Sheldon holder selvsagt tempoet oppe..

¤ Dr who
<3

¤Torchwood
Selv om sesong 3 var en skuffelse. Hva skulle de til USA for, der alle serier og filmer foregår.?
Naturlig bruk av visning av kaptein hud..

¤ True Blood
Blir stadig med spennende å sammenligne serie og bok. Mer og mer parallelle univers...

¤ Skins
Annerledes high school serie, fra England. Vanskelig å sette fingeren på hva, den er bare.... bra..

¤ From Lark Rising to Candleford
En bragd å samle alle sesongene. Englang, før toget.. der alle kjenner alle, og miljøets knutepunkt er det lokale postkontoret... sukk, jeg er født for sent..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar