Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 23. juni 2013

30dayschallenge day 12 -favorittfilm

Denne var slem synes jeg.... For jeg har så mange.
Men jeg kan jo ramse opp noen jeg må se jevnlig....

¤ Sliding doors
Ja, jeg vet... den er jo egentlig ikke god.. men så er det noe med kjærligheten.. Og London..

¤ Dukes of Hazard
En litt annen kategori må en vel si.. Foreslår jeg denne, så sier mannen alltid ja..Tror jeg kan den utenat..

¤ Persuation
Vet ikke hvorfor jeg ender opp med denne av alle Jane Austen filmene mine..Selvsagt ser jeg jo hele hørven, men det er den filmen jeg får hug etter..

¤ Twilight-filmene
Jaaaaada..Men... noen ganger kan en ikke hjelpe seg selv..

¤ The lakehouse
Klissen greie med Keanu Reeves og Sandra Bullock.. Men den ender jo så nydelig..

¤ Harry Potter filmene
Gidder ikke forklare det en gang.. Selvforklarende.

¤ Snowcake
Fordi den har mange dimensjoner - og gode skuespillere, og Alan Rickman!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar