Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 16. juni 2013

Gutta på skævvn!

Måtte bare mate litt mygg i dag. For en  herlig juni kveld...
Gutta fikk løpe litt løs også, etter tur, og har dokumentert innkalling.. Herlig!
Har visst ennå ikke lært å filme i rett vinkel, men.....Som sagt, innkalling er ikke noe problem..

Mack konstaterer at Tardis har plumpa i et gjørmehøl. Han sank dypt , og jeg ble litt redd et par sekunder, men han nærmest tok stille sats opp av gytja

Det er hva jeg kaller vannskille....
Som sagt, skogsguffe til langt oppå låret..
Nå er vel ikke Mæcke den reneste han heller.. Godeste gutten min..

Rødt og blått.. gutta  i mine hender...

Forglemeieienga.. og min vakreste..

Blomster bla bla bla.. FML!! ( neida, men knipset ble nå sånn)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar