Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 8. juni 2013

Da min mann var på flørter'n

i de glade junidager langt tilbake i tid, 2004  så var det jo veldig spennende dette.

Jeg hadde jo på ingen måte bestemt meg . Alle menn har jo bagasje, og noen mer synlig enn andre..
Ikke spesielt stolt av det egentlig, men det er nå som det er, en har jo sine erfaringer og fordommer ( og helseproblemer har det jo vært), men han var jo drømmeprinsen, han ... hadde jo lett i tre tiår etter noe tilsvarende og funnet bare kråkesølv, både med innoverbuk og vom..

Nuvel, vi hadde tastet og chattet en god stund, på nettby, msn og per telefon, hadde hatt vår første date på Ciao Bella på Jessheim, og det lå vel saker og ting i luften.

En del av kurtisen er jo å droppe små hint om hva en liker...og hva en har lyst til å få ut av livet.
Så jeg hadde nå prestert å hinte om at jeg ikke var noen kjøpe-blomst jente, veien til mitt hjerte gikk gjennom forglemeiei..

Nå skal det nevnes at min mann har allergi for det meste av grønt. Å klippe plen er for han en sann oppofrende kjærlighetshandling, og å stå på hue i ei blomstereng er ikke akkurat.. vel... uten konsekvens..

Hvorom allting er skal Sten Arne, på vei ut døra fra sitt foreldrehjem der han hadde bostedsadresse stukket en svær bukett med noe blått typ markblomst oppunder nesa på sine foreldre ( som jo hadde mistanke til at noe underlig var i ferd med å skje, og nå var det bekreftet...!) og spurt : Fant disse i hagen, er dette forglemeiei?"

....For så å overbringe dem til meg idet han kom innenfor døra
Jeg måtte jo le, for forglemeiei var det jo ikke. Tvert i mot kom vi fram til at det var en type veronika.

Forglemeiei er fremdeles min favoritt blomst..
Men når jeg ser veronikaen i veikanten i begynnelsen av juni... Så tenker jeg på min mann og oss..
Den gangen det som var "meant to be" bare var på kurtisestadiet...

7 juni neste år har vi 10 års jubileum.. Da må vi finne på noe mer enn en kjøpepizza...
Elsker deg , vennen min.. klar for de 10 x10 neste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar