Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 7. juni 2013

Lærere vs andre på kurs,

seminar, salgsmøte, pålagt foredrag osv..

Andre : Herrelighet.. En hel dag hvor jeg må sitte på min brede bak, og høre på noen som jabber i vei..
Kanskje jeg kan duppe litt? jaja, en får i alle fall en eller annet lunsj.. Og kaffe.. gonna need it!

Lærer : O lykke!! En hel dag hvor jeg ikke skal planlegge en eneste ting!Jeg får en perm med hele planen!!Noen andres plan!! En dag utenfor den vanlige tralten!!Blir sikkert et spennende foredrag! ( Så lenge h*n vet hva h*n snakker om da...) Og tenk! Lunsj! Og kaffe! Å hvor jeg gleder meg!

Lærer på kurs = VIP for en dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar