Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 19. juni 2013

30daychallenge dag 8 Passer stjernetegnet mitt?

helt random, så googla jeg fram denne:

http://horoskopene.no/stjernetegn_jomfruen.html

Stille og tankefull perfeksjonist som verken sløser med penger eller følelser

Eh.. nei..
Ja, jeg elsker å gruble, og jeg kan holde munn i .... en viss tid. Har hatt overtrekk en gang på kontoen, i 2000.men ja, jeg kan gå bananas med kortet.. Følelser? Å kom igjen...

Bekymrer over de enkleste ting, og tar på seg flere oppgaver enn de klarer

Ååå.. er ikke dette en vakker måte å si at en er  selvhevdende martyr på??

Men ok, ja , jeg er veldig god på å bekymre meg, og derfor vet jeg alt som kan gå galt.. Og det er litt nyttig på jobben. I fjor skjedde det og det, det må vi unngå i år.. Tar på meg for mye..? Næh.. Kan ha noe med å gjøre om et punkt som garantert kommer senere som også skal være typisk jomfruen... Men blir jeg spurt, så sier jeg stort sett ja.

De er ærlige personer en kan stole på

*blush* Takk liksom, ikke verdig slik ros...Vel, hyggelig det, og ærlig er jeg. Men det kan jo hende det finnes jomfruer på Ullersmo også? Men ja jeg juger også om hva ting har kostet, og om hvorfor ikke ting blir som det burde. ( Men jeg har fasiten til "ser jeg tjukk ut i denne")

Vennlig, men misliker slurv og rot

Godt du ikke må gjemme unger og gi dem rabiessprøyte  før vi håndhilser. Rot og slurv? Tror jeg går og feier litt foran døra mi jeg...

Hvis du oppdager at en i jomfruen har gjort en feil bør du være forsiktig når du forteller det til denne personen.

Jassågitt? Ikke vennlig  lenger da altså. Sikkert det eneste stjernetegnet som ikke tar selvkritikk..

Om den kvinnelige jomfruen sies dette: ( kjønnsforskjeller ute og går, tydeligvis)

Tøff, men beskjeden
HAHAHAHAHA!

perfeksjonist, sjelden forsinket
Dæmrait.. At vi alltid kommer for sent er på grunn av den trege mannen min som også er jomfru! haha! Perfeksjonist ? Nja.. Jeg liker detaljene, men kan misse helheten.. Falle helt for et smykke, og overse resten av antrekket.

Meget snill
100% rett. Veldig snill. Tannløst snill. Fjottesnill

Innrømmer aldri sine feil, lett for å kritisere andre
Humre.. Joda, det kan jeg. Men ikke i kampens hete, og ikke om jeg ikke respekterer motstanderen.
Kritisere andre?  Bygdedyrhurpa?Næh. Men jeg kan nå vurdere andres arbeid.Det heter lærerjobb.Men jeg legger minære i å gi tilbakemeldinger med en positiv vinkling.

I kjærlighetslivet følger hun sine følelser
Så glem  å arrangere ekteskap for  meg liksom...

Hvis hun faller for en annen mens hun er gift er  det ikke noe problem  for henne å skille seg
jaha? Nyttig å vite liksom..

Det skal alikevel mye til før hun er utro
Enda godt det da... Finnes jo bare en Rickman..

Hvis hun kan stole på deg, kan du stole på henne
Ekke det opplagt?? Snill og naiv? Understreke det en gang til?

En bestemt og påpasselig mor som aldri overser barnas behov
Mine pelsklinger tisser ikke inne av nød , nei..


Ikke noe om at jeg er praktisk???
Enda godt.. for der er det helbom
Lever sunt pleier det også å stå.
Og det passer jo fint da.. Litt i allefall

Oksen
I følge kinesisk astrologi  er jeg okse, men en sånn okse som ikke er så veldig av en stut som stjernetegnet kan bli...

vi 1973 okser er altså slik:

En okse er en rolig og pålitelig venn, som er både iherdig og tålmodig.
 Tusen takk, notert to ganger ærlig


 I følge det kinesiske horoskop liker du å arbeide hardt og er metodisk i alt det du gjør.
 Hjertlig, bare fest meg til møllehjulet


 Du som er født i dette tegnet har gode lederegenskaper, og blir ofte beundret for dine faste og kompromissløse prinsipper.
Du verden..... vel, jeg begynner å bli god i klasseledelse da

 En okse kan også være meget bestemt, og kan oppfattes som pragmatisk "my-way-or-the-highway" - type
pfffft.... bare når jeg har rett..

.  Selv om du vet hva du vil i livet, og du lar deg sjelden vippe av pinnen eller avspore, trenger du også et støttende miljø, og gode støttespillere, for å nå de høyeste toppene. 
 Ja, jeg er faktisk en lagspiller


Oksen er et hengivent familiemenneske som er opptatt av å forsørge og verne sine egne. Men spesielt romantisk er oksen ikke. 
Forklarer alt.... jeg er traust og gørr...Men snill... merk deg det..


så såklart stemmer det ...sure..

Spøk til alvor : horoskoper skal leses som underholdning!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar